Thursday, June 17, 2010

sweet sangat~

salam...
hai...
sebelum nak cita panjang aku ada satu soalan...
anda pernah dapat kejutan x...
hehehehe...
meh sini nak bercerita sikit antara kejutan yang pernah aku alami...
hehehehe...sebenarnya aku xbapa ingat sangat dah rentetan perjalan kejutan ni yang pastinya satu hari aku balik umah and aku dapati ada sebungkus hadiah yang dibalut cantik....besar ooo...dalam 8 inci...emmm...aku dah ley agak pengirim bungkusan ni...tapi aku xley agak isi dalam bungkusan tu apa...
aku pun bukak la...
rupanya2 ada kotak warna merah hati...cantik woo...
aku buka kotak tu...jeng3....
ce teka ada apa dalam kotak tu...
hehehehehe...
memang aku terkejut la tgok isi hadiah nya...
rupanya dalam kotak tu ada satu kotak kecil berwarna kuning bila aku buka ada sebentuk cincin emas...cantek...cincin tu ada corak cam reben...sekali pandang macam butterfly....memang cantek and memang aku suka sgt...dia memang faham minat aku...kesian dia aku tak pernah cuba tuk fahami dia waktu tu....hah lupa lak...dalam kotak besar tu jgk ada sebuah novel bertajuk CHINTA karya Norhayati berahim..novelis kegemaran aku...pandai dia pikat aku...thanks sayang....apa2 pun memang aku suka dgn pemberian dia ni....
sweet kan...mesti orang laen ada citer yang lagi sweet dari aku tapi apa aku kesah ni cerita aku...ape ada hal....
hehehehehe...

~ SEBAGAI MANUSIA AKU SAYANG PADAMU~

No comments:

Post a Comment