Thursday, July 15, 2010

corat-coretku...

hai....salam...apa khabar..
emmm...arini xtau nak cita apa...tapi hati ni teringin ja nak menari2 di papan kekunci ni....ntahla...nak study?..emmm...enche mood aku dah lari gi zimbabwe dah kot...aku pun xtau dok kat ceruk mana kat zimbabwe tu...
aku ni sebenarnya teringin nak tulis novel..biarpun x di published but i just want to have 1 novel that shown to me that i can write a novel....huhuhuhuhu.....tinggi sangat ke impian aku nih...aku sebenarnya baru ja finished baca 1 novel ni....tajuk dia 'sweet sour' mmg sweet na dsour habeh la cita nya....tapi xder la sampai tahap meleleh air hidung aku ni....tapi quite interesting nya story..aku suka jalan cita, bahasa and cara penulis berkomunikasikan watak ngan readers..mmg best...bahasa santai gila...mmg rasa cam benda tu betul2 jadi kat depan kita la....aku teringin nak wat novel yg macam ni la....santai tp ada pengajaran disebaliknya...hehehehe.....banyak lagi aku nak cita nih...tapi nanti2 la ek...got to go now...daaaa...