Saturday, July 10, 2010

petang..........

hai....oppsss...hehehehe..maaf...assalammualaikum....apa habaq...sihat no..
huhuhuhuhu....aku pun sihat gak...bosan dowh...busan tahap tenuk dah ni....
weekend gini xtau nak wat pa...assignment pun blom ada....mood nak study pun xsampai2 lagi... flight delay la katakan...hehehehe...( alasan xley blah )....tapi yg bestnya...arini lama aku msg ngan dia...hahahahaha...happy kot....bukan senang dia nak msg lama2 cenggini ngan aku...hehehehe...suka2....emmm...apa lagi ek...
tadi tgok cita hindustan....dah nama pun cita hindustan....everybody knows right...hindustan=nyanyi la kan...pergh...aku rasa ni la 1st time aku tgok cita yg terlalu bnyak sngt scene nyanyi2 and nari2 bagai tu...dekat 20 buah lagu kot...slow2 plak tu...pergh...mati kebosanan la.....dah la ending cam hampeh...xder ending...can you all imagine that...huhuhuhu...zaman plak...zaman tok wan aku pun xlahir lgi tau...history habeh la...hihihihi....penat aku tunggu sampai the end of the story...penamat yg mendukacitakan usus, limpa and hati aku....huhuhuhu...tapi yela kan...mana ada semua cita best kan...dalam hidup kita ni pun macam2 cerita and versi dok ada..ada happy, sad, sour, sweet, sorrow, gloomy n mcm2 lg la...nama pun kehidupan...penuh warna warni kan...full with colours...baru seronok hidup ni...kalau 1 warna ja...xbest...bosan dowh...hurmmm...dari warna2 tu la yg mematangkan diri kita kan....mengajar kita erti kehidupan...membuatkan kita lebih menghargai kehidupan kita ni kan....wahh...petang ni aku bersastera la pulak kan...hehehehe...layan jela ek......


~ SENYUM SELALU ~