Monday, June 14, 2010

ketahuilah kamu...

hati ini pernah menidakkan perasaan yang mula menular di dalam hati ku sendiri.....


pernah ku terfikirkan apa yang harus ku lakukan....

apa yang perlu aku pertimbangkan....

hari ini...aku keliru...
memory manis kembali menggamit rasa rindu aku ini padanya...
aku keliru...
ketika dulu dia memujuk rayu padaku...
aku endahkan pujukkannya...
kerna ada yang terbuku dalam hati ku...
tetapi...setelah sekian lama aku mngenalinya...
aku terpaut padanya...
tapi.....
sayangnya kasih ku yang mula tumbuh mekar dalam taman hati ini sudah terlambat...

aku semakin kehilangannya...

di mana dia saat aku merindui nya...
di mana dia saat aku perlukannya....

hati aku bagai disiat2 bila aku lihat dia boley berbual mesra, berhubung dengan gurl2 yg laen...
tapi siapalah aku untuk argue benda tu...

inilah perasaan dia suatu ketika dulu,ketika aku melakukan perkara yang sama padanya...

NAh sekarang terima lah balasannya kan....

bukan mudah utk aku terima seseorang dalam hidupku....
tetapi bila aku dah bukakan pintu hatiku ini...insan tersebut sudah bosan dengan ku....
apa yang harus aku lakukan....
berserah atau merebut kembali hatinya...

sesungguhnya telah jauh aku angankan impian ku dengan nya...namun semua itu hanyalah mimpi....

mungkinkah ada sinar lagi untukku dengan nya....


No comments:

Post a Comment