Tuesday, June 15, 2010

hari ini.......

hai...jumpa lg...
emmm...hari ini aku cuba belajar untuk mengawal perasaan ku.....
hampir2 habis satu hari...
sakit pendam perasaan kan...
tapi nak luahkan.....
macam xkan dipedulikan jerr...
yela sehari sepi tanpa khabar...
emmm...
xpala...
dia mmg sibuk ngan kerja dia....
so...
xnak ganggu dia...
biarla dia dengan kerja dia....
kerja dia mmg penting untuk dia....
aku faham kondisi dia sekarang...
kalau dia tak kerja btol2 mmg susah la...

emmm.....
rindu di hati ku pendam jer...
xnak la nak tarik perhatian dia sangat....
nanti bosan lak dia melayan kerenah aku ni....
biarlah aku belajar bersendiri....
kalau sebelum ni aku boleh mengapa sekarang tidak kan...
yang penting aku tahu perasaan aku sekarang......




~RINDU KASIH SAYANG~


No comments:

Post a Comment