Tuesday, June 15, 2010

Jauh............

terlalu jauh aku angan kan...
mampu kah aku kembali ke keadaan yg biasa...
aku xmampu kawal perasaan ku...
mengapa?
betapa tersiksanya diri ku tatkala diperlakukan sebegini....
tidak kah kau fahami aku...
apa yang aku lakukan selama ini tidak kah kau mengerti maksud ku...
rupanya hanya aku yang menyemai buih2 impian di lautan luas yang xbertepian...
sengsara di hati tak siapa yang fahami...
ku hanya mampu memendam rasa...
biarlah aku yang tanggung derita ini kalau benar in balasan untukku...
sesungguhnya aku bukan sesiapa lagi pada nya...
aku hanya gangguan2 dalam hidupnya...
apa yang aku boley lakukan sekarang hanya memandangnya dari jauh...
dia adalah bayang2 dalam hidupku...
dekat tapi xmampu ku gapai...

aku hnya insan yang kesepian...
hanya insan yang xmampu mengecapi rasa bahagia...
mungkin belum tiba masanya untuk aku merasa bahagia....
belum masa nya aku merasa dicintai...
biarlah rasa ini ku pendam jauh ke dasar lubuk hatiku...
andai selepas ini ada insan laen yang muncul...xmungkin aku dapat berikan sepenuh hatiku ini padanya...
kerna hatiku telah ku serahkan padanya untuk waktu dan detik ini.....

~ RAHSIA DI HATi TAK SIAPA YANG TAHU~

No comments:

Post a Comment