Tuesday, June 15, 2010

MR. TEDDY


nak tau x....
mula2 dapat bear ni mmg aku wat xtau ja kat dia....
aku dapat bear ni tyme tgh wat Dip...
napa aku wat xtau je kat bear ni ye?
sbb aku dapat dari orang yang bukan aku suka.....
mmg dolu ak xley nak trima langsung dia ni...
sbb? korang tnya sbb ek....k meh nak gtau..
sbbnya, ak selalu dgar cita2 yg kurang enak dari membe2 yg kenai dia...
tapi xyah la aku mention kan secara detail....benda yang lepas biarlah berlalu pergi...ia xmungkin kembali lagi.....
actually, dia ni senior aku la...
tapi bkan 1 course...
dia ada try aku...
huhuhuhu...
kanak2 rebena lg aku tyme tu...
wat keputusan xfkir habeh2...
maen terjah jer...
tapi tu la pngalaman aku....

dolu mmg aku xtgok langsung bear ni....
TETAPI............
sekarang tidur aku setiap malam pasti ditemani MR.TEDDY ni....
bila aku tenung MR.TEDDY ni aku akan nmpak dia...
dia menjadi bayang2 dalam hidupku...
sentiasa ada tapi tak dapat digapai...
aku xtau cmna nak ckp...
aku makin mula terpaut.....
hurmmm...
aku teringat dengan 1 frasa ni...
' jangan terlalu menyayangi seseorang kerna ia mungkin akan bertukar menjadi benci dan jangan membenci seseorang kerna ia mungkin akan bertukar menjadi sayang"
betul2 berhantu la frasa ni...
memang berlaku kat aku sekarang ini...
aku xatu la cmna nak berhadapan ngan kawan2 aku yang tau kisah hidup ku...
mesti depa terkejut xpun ketawa kan aku...
tapi tula kan...
aku xleh nak salahkan sesiapa....
hati manusai sukar untuk dimengerti....
apa yang aku leh wat sekarang ni...
hurmmm...
biarlah masa yang menentukan....
aku takut untuk menyimpan angan2 kerna sejarah lama mengajar aku usah menyimpan mimpi yang belum tentu pasti....

Apa2 pun hidup tak seindah mimpi....

No comments:

Post a Comment